Sådan opretter du en medarbejder

1

 
Klik på ‘Organisation’, og derefter på ‘Tilføj’.

Erhverv

 

2

 

Udfyld relevante felter* på den pågældende medarbejder samt hvilken rolle og afdeling** medarbejderen skal have.

Sæt flueben i de produkter, det er tilladt at bestille.

Klik på ’Tilføj oplysninger’, når de relevante felter er udfyldt..

*Hvis medarbejderen kun skal købe togbilletter: udfyld e-mail, fornavn og efternavn.

*Hvis medarbejderen skal bestille Erhvervskort (bruttolønsordning i DOT) og/eller Virksomhedskort: udfyld alle informationerne. Bemærk: Erhvervskort og Virksomhedskort kan ikke bestilles medmindre alle informationer er udfyldt.

**Afdelingsadministrator kan kun tilføje medarbejdere (Almindelig brugere) til egen afdeling.

 

Erhverv

 

3

Medarbejderen er nu tilføjet og vil modtage en bekræftelsesmail​.