Sådan tilføjer du en afdeling

 

1

 

Det er kun en organisationsadministrator, der kan tilføje en afdeling.

Klik på ’Organisation’, ’Afdeling’ og derefter på ’Tilføj’.

 

Erhverv

 

2

 

Indtast et afdelingsnavn og klik på ’Tilføj oplysninger’.

 

Erhverv

 

3

 

Find den nyoprettet afdeling i blandt listen og klik på afdelingen.

Erhverv

 

4

 

Udfyld afdelingens adresse, post nummer, by og afdelings ean-nummer.

Rejsekort - konti kan endnu ikke benyttes. På et senere tidspunkt vil det være muligt at tilknytte Rejsekort

Klik på ’Anmod om Sap nummer’.

Erhverv

 

5

 

DSB Erhverv modtager en anmodning om tilføjelsen af afdelingen.

Når DSB Erhverv har godkendt denne, modtager organisationsadministrator en mail om godkendelsen.

Organisationsadministrator kan nu oprette medarbejdere til afdelingen.