I forbindelse med en sikkerhedsforbedring er det påkrævet at angive og bekræfte mobilnummer når du benytter din DSB profil i DSB's app. Det indebærer, at hver profil skal have et unikt mobilnummer tilknyttet.
Men bare rolig, du kan fortsat købe billetter i DSB's app til både rejser i arbejdstiden og privat. Vi anbefaler, at du logger ud og ind af din DSB profil i DSB's app, for at foretage opdateringen.
Nedenfor finder du vejledning om, hvordan det påvirker dig.
Når du har både en arbejdsmobil og en privatmobil, kan du have to DSB profiler i din DSB's app; én profil til køb af rejser i arbejdstiden, og én profil til køb af private rejser.
Oplys dette på din profil til køb af rejser i arbejdstiden:
Oplys dette på din på profil til køb af private rejser:
Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte DSB Kundecenter på telefon 70 13 14 15.
Vælg betalingsmiddel ved køb af billetter i DSB's app:
Hvis du ikke ønsker at købe rejser i arbejdstiden og private rejser på samme DSB profil i din DSB's app kan du anvende DSB Erhverv dsb.dk til køb af rejser i arbejdstiden.
Kan du ikke huske dit kodeord aktiverer du blot ”glemt kodeord”
Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte DSB Kundecenter på telefon 70 13 14 15.
Når du kun har en arbejdsmobil, kan du fremover have én DSB profil i din DSB's app.
Men bare rolig, du kan fortsat købe billetter i DSB's app til både rejser i arbejdstiden og privat.
Oplys dette på din profil:
Vælg betalingsmiddel ved køb af billetter i DSB's app:
Hvis du ikke ønsker at købe rejser i arbejdstiden og private rejser på samme DSB profil i din DSB's app kan du anvende DSB Erhverv på dsb.dk til køb af rejser i arbejdstiden.
Kan du ikke huske dit kodeord aktiverer du blot ”glemt kodeord”
Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte DSB Kundecenter på telefon 70 13 14 15.