Kundetilfredsheden er steget
Kundetilfredsheden er steget
Tilfredsheden i almindelighed med DSB er på en skala til 5 steget fra 3,72 til 3,76. DSB er med undersøgelsen rykket tæt på sit mål for 2007 - karakteren 3,80. Karakterskalaen går fra særdeles utilfredsstillende til særdeles tilfredsstillende, og kundernes indtryk af rejserne ligger i zonen tilfredsstillende og er nu rykket tættere på topkarakteren særdeles tilfredsstillende.
Tilfredsheden med den aktuelle rejse får karakteren 3,94 og er på sit højeste niveau siden 2000. Salgsdirektør Bjørn Wahlsten siger til DSB i dag, at resultaterne er rigtig gode: "Jeg hæfter mig især ved, at medarbejderne har kunnet fastholde den meget høje karakter, som kunderne gav dem i foråret".
Kunderne hos S-tog vurderer, at S-togs image er styrket med to indekspoint fra 58 til 60. Skalaen hos S-tog går fra 0 til 100. Kundernes loyalitet er steget med tre indekspoint fra 66 til 69 og S-tog har fået færre kritiske kunder siden sidste undersøgelse - antallet er faldet fra 19 til 15 procent. Og den mest populære S-togsstation er Flintholm Station, som får 88 indekspoint.
For mere information kontakt DSB pressecenter på 3354 4222 eller 3354 2200.