Påskekampagne for S-tog

Påskekampagne for S-tog

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
02. juni 2004 kl. 14:34



En ny kampagne vil i den kommende tid gøre opmærksom på, at S-toget også er et fordelagtigt valg i andre sammenhænge end lige som et transportmiddel mellem hjem og arbejde – f.eks. når man skal hjem efter en god påskefrokost.


Kampagnen bliver meget synlig i København og omfatter alt fra stilladsreklamer, plakater, billboards og avisannoncer til cafébrikker, postkort og toiletreklamer, dvs. små plakater på cafeernes toiletter. Desuden indgår filmen “Fredagsbar” med Harry og Bahnsen – det er den, hvor Harry er kommet i rigtig godt humør og bliver kørt hjem af Bahnsen med S-toget.


Det gennemgående motiv i den trykte del af påskekampagnen er, naturligvis, et æg. Ud af æggeskallen, der er gået hul på, stikker Harrys velkendte røde hårtop, og teksten lyder: “Skal du ud i påsken – så ta’ toget.”


Af Jan Valeur