Kør dig til guldkort og kontante rabatter med S-tog

Kør dig til guldkort og kontante rabatter med S-tog

Vær opmærksom på, at indholdet på denne side kan være uaktuelt.
20. oktober 2008 kl. 10:16

For første gang lancerer DSB S-tog i dag et stort fordelsprogram. Programmet hedder ’S-more’ og er målrettet de faste brugere af S-tog i hovedstadsområdet. Via S-more vil DSB S-tog belønne de loyale kunder med guld-, sølv- og bronzekort, der giver rabatter og andre fordele på togrejser og indkøb i ’Kort & Godt’-butikkerne på stationerne. Målsætningen er 20.000 S-More medlemmer inden jul.


Fra i dag bliver det endnu sjovere at være blandt de 284.000 kunder, som tager med S-toget hver dag. DSB S-tog lancerer – for første gang – et omfattende program med spændende fordele og kontante rabatter til de loyale kunder på S-togsnettet. Afhængig af, hvor fast en kunde man er, får man et guld, sølv eller bronzekort. Det koster ikke noget at blive medlem. Og det eneste man skal gøre, er at tilmelde sig på www.dsb.dk/s-more eller ved at sende en sms med teksten ’S-more’ til 1990.


” Vi vil gerne gøre det endnu mere attraktivt at være loyal S-togspassager og øge antallet af rejser. Derudover er målet naturligvis at få endnu flere kunder til at tage S-tog frem for bil i hovedstadsområdet. Der er i forvejen rigtig mange argumenter for at lade bilen stå og tage S-toget. Med lanceringen af vores omfattende fordelsprogram er der nu endnu flere,” siger Niklas Marschall, salgsdirektør i DSB S-tog.


Forskelsbehandling på den gode måde

Fordelsprogrammet S-more giver store, kontante rabatter på blandt andet togture rundt i Danmark, 10 pct. rabat på rejser i DSB Rejsebureau og billigere kioskvarer i ’Kort & Godt’ på stationerne: Fx er der ca. 10 kroner at spare på en sandwich og 5 kr. på en sodavand. Medlemskabet giver også mulighed for at kombinere biograf- og S-togsbillet i én, samtidig med at man kan undgå lange køer via en særlig ”lyn-kø” på Nørreport Station.


Der ligger en grundig analyse bag fordelsprogrammet S-more. Og DSB S-tog har erfaret, at det gælder om at lære kunderne så godt at kende, at man kan nå dem med de produkter og den information, den enkelte har behov for:


”Med S-more gør vi forskel på kunderne – på den gode måde - og møder deres individuelle behov. Det er det, der skal til for at få flere til at bruge den kollektive trafik. Vi ved, at vores kunder er meget forskellige. De yngre vil have konkurrencer og events, mens andre hellere vil have kontante rabatter. Det giver vi dem nu” siger Niklas Marschall.


Guld-, sølv- eller bronzemedlem

Kunder, som tilmelder sig S-more, får et 2-zoners klippekort til S-tog på DSB S-togs regning at starte ud med. Kunderne skal blot melde sig til på hjemmesiden www.dsb.dk/s-more, hvor man bliver guld-, sølv- eller bronzemedlem, afhængigt af hvor loyal en kunde man er:


- Guld-medlemmer skal være tilmeldt abonnementsservice og får et guldkort, der giver adgang til alle fordele
- Sølv-medlemmer skal have månedskort og får et sølvkort, der giver adgang til de fleste fordele.
- Bronze-medlemmer skal købe klippekort eller kontantbilletter og får mulighed for at printe et bronzebevis, der giver adgang til visse fordele.


Der er 284.000, der tager S-toget om dagen.  Målsætningen med S-more er 20.000 medlemmer inden jul.


Se fakta om S-more