Statusrapport 1. halvår 2014

Kundeambassadøren sætter fokus på det store udbud af billettyper

3. oktober 2014

Kundeambassadøren udgiver sin statusrapport for 1. halvår 2014

I rapporten sætter Kundeambassadøren fokus på det store udbud af forskellige billettyper, som for nogle kunder gør det vanskeligt at vælge den rigtige billet til rejsen.

Et stigende antal  kunder vælger at skrive til Kundeambassadøren – det kan du læse mere om i kapitel 2 i statusrapporten.

For halvdelen af de kunder, der har kontaktet Kundeambassadøren, blev der truffet en ny afgørelse i deres sag.

I rapporten er et kort resume af de principielle sager og projekter, Kundeambassadøren har rejst over for DSB i 1. halvår 2014.

Sidste afsnit i rapporten belyser, hvor vanskeligt det kan være for kunderne at gennemskue deres klagemuligheder og rettigheder i forbindelse med en rejse, som kunden ikke har været tilfreds med.

Læs den fulde rapport her