Som hovedregel skal du udskrive din Print Selv-billet/pladsbillet og medbringe den på rejsen. Men du kan også fremvise billetten på din PC, Tablet eller smartphone. Det kræver dog, at billetten kan ses og læses tydeligt, således at togpersonalet kan validere din billet.
Ofte stillede spørgsmål om PrintSelv-billetter
-
-
En Print-selv-billet købt gennem DSB Erhverv, er ikke meget anderledes end en DSB Standardbillet: Billetten er altid print-selv, og du slipper for at bruge dit dankort ved betalingen online. I stedet får din virksomhed en faktura en gang om måneden.
Du undgår at skulle lægge ud, og virksomheden sparer administrationstid og får overblik over rejserne. DSB Erhverv giver desuden adgang til andre fordele for virksomheden, nemlig mulighed for at købe Erhvervskort og Mobilbilletter i Hovedstaden på faktura.
-
Vi sender din Print Selv-billet til den mail, du har indtastet ved købet. Vær opmærksom på, at denne mail kan være endt i dit spam- eller reklamefilter.
Skulle billetten være bortkommet kan du fremsøge den nedenfor:
Find din Indlands-billet
Find din Udlands-billet
-
Har du købt din DSB standardbillet/enkeltbillet/zonebillet i det betjente salg eller på en billetautomat, kan du få pengene tilbage i det betjente salg. Se de generelle tilbagebetalingsregler.
Har du købt billet i DSB's app, kan du refundere den i DSB's app eller på dsb.dk. Har du købt din billet i DSB Netbutik, kan du refundere den på dsb.dk. I begge tilfælde kan det gøres dagen før.
Du kan læse om de generelle tilbagebetalingsregler her.
-